ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:
Fellini – Satyricon; Federico Fellini
Enen; Feliks Falk, Wiek męski – teraz albo nigdy; Raphael Fejtö
Caravaggio; Derek Jarman
Anioł w Krakowie; Artur Więcek, Johnny poszedł na wojnę; Dalton Trumbo
Anioł zagłady; Luis Buñuel
Upadłe anioły; Kar Wai Wong, Światełko w tunelu; Mike Robe
Rosyjska arka; Aleksander Sokurow, Dzieci niebios; Majid Majidi
Wariackie święta; Nora Ephron
Tata duch; Sidney Poitier, Więźniowie trójkąta Bermudzkiego; Ian Toynton
Sprytne kociątko; Bob Spiers
Brenda Starr ; Robert Ellis Miller
ĆWICZENIE NR 3: przygotować muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na bazie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:
Maanam, Nocny Patrol, Armia, Legenda
Ministry, Psalm 69: The Way To Succed And The Way To Suck Eggs, Bowie, David, Heroes, Ocean Colour Scene, Marchin Already
AC/DC, If You Want Blood You’ve Got It, Beatles, The, Abbey Road, Sting, …Nothing Like The Sun
Red Hot Chili Peppers, Blood Sugar Sex Magic
PROBLEM NR 3: – Kwestia jednoznacznego spisywania nieintuicyjnych poleceń. Opracować zrozumiałą dla dzieci ulotkę aplikowania wybranej zwymienionych tutaj substancji medycznych:
136.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – leflunomid
161.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – kwas walproinowy i jego sole – postacie farmaceutyczne o przedłużonym uwalnianiu
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne
189.0, Leki parasympatykomimetyczne – ambemonium
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
12.1, Leki przeciwzapalne działajace na jelita – mesalazyna i sulfasalazyna – produkty do stosowania doustnego
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA