Ćwiczenie metodyczne – andragogika – kierunek biznes


SYMULACJA NR 1: wymyślić sesję szkoleniową dot. rozwiazywania konfliktów na bazie analizy fragmentów z wybranego z poniższych filmów:

  • Arizona Dream ; Emir Kusturica
  • Lektor; Stephen Daldry, Pluton; Oliver Stone
  • Nie oglądaj się teraz; Nicolas Roeg
  • Noce Cabirii; Federico Fellini, Narkomani; Jerry Schatzberg
  • Letni sen; Ingmar Bergman
  • Nostalgia; Andriej Tarkowski, Pała ze sprawowania ; Jean Vigo
  • Pociąg życia; Radu Mihaileanu, Ich noce; Frank Capra
  • Best; Mary McGuckian
  • Kto zabił ciotkę Cookie?; Robert Altman, Big Lebowski; Ethan Coen, Joel Coen
  • Król lew; Rob Minkoff, Roger Allers
  • Walnięty Święty?! ; William Dear

    ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: stworzyć muzyczną grę integracyjną na koncepcji tekstu do wybranego z następujących przebojów:

  • Deep Purple, Made In Japan, Hey, Live
  • Dire Straits, On Every Street, Motörhead, Ace of Spades, Supergrass, In It For The Money
  • Thin Lizzy, Live And Dangerous, Metallica, Ride The Lighting, Sting, …Nothing Like The Sun
  • U2, Achtung Baby

    ZAGADNIENIE NR 3: – Umiejętność prawiudłowego przedstawiania skomplikowanych poleceń. Spisać zrozumiałą dla dzieci procedurę użytkowania wybranej znastępujących tabletek:

  • 89.2, Penicyliny doustne z inhibitorami betalaktamaz – płynne postacie farmaceutyczne
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 90.3, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne
  • 185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
  • 90.2, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
  • 187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne