SYMULACJA NR 1: wymyślić sesję szkoleniową dot. rozwiazywania konfliktów na bazie analizy fragmentów z wybranego z poniższych filmów:
Arizona Dream ; Emir Kusturica
Lektor; Stephen Daldry, Pluton; Oliver Stone
Nie oglądaj się teraz; Nicolas Roeg
Noce Cabirii; Federico Fellini, Narkomani; Jerry Schatzberg
Letni sen; Ingmar Bergman
Nostalgia; Andriej Tarkowski, Pała ze sprawowania ; Jean Vigo
Pociąg życia; Radu Mihaileanu, Ich noce; Frank Capra
Best; Mary McGuckian
Kto zabił ciotkę Cookie?; Robert Altman, Big Lebowski; Ethan Coen, Joel Coen
Król lew; Rob Minkoff, Roger Allers
Walnięty Święty?! ; William Dear
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: stworzyć muzyczną grę integracyjną na koncepcji tekstu do wybranego z następujących przebojów:
Deep Purple, Made In Japan, Hey, Live
Dire Straits, On Every Street, Motörhead, Ace of Spades, Supergrass, In It For The Money
Thin Lizzy, Live And Dangerous, Metallica, Ride The Lighting, Sting, …Nothing Like The Sun
U2, Achtung Baby
ZAGADNIENIE NR 3: – Umiejętność prawiudłowego przedstawiania skomplikowanych poleceń. Spisać zrozumiałą dla dzieci procedurę użytkowania wybranej znastępujących tabletek:
89.2, Penicyliny doustne z inhibitorami betalaktamaz – płynne postacie farmaceutyczne
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
90.3, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne
185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
90.2, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne