Gry komunikacyjne – zalecenia do zaliczenia


Potwierdzamy iż na kursie Metodyka Kształceniowa i Gry Eksperymentalne rekomendujemy nizej wymienione tezy do superwizji końcowej:

  • zabawa słownikowa – „Agroturystyka w powiecie krasnostawskim i warunki jej rozwoju” oraz „Wizerunek kobiety w internetowych anonsach towarzyskich”
  • gra biznesowa : „Semiramida Pólnocy czy demon zła? Wizerunek polityczny Katarzyny II” i „Pomarańczowa Alternatywa : kultura alternatywna w Polsce w latach osiemdziesiątych”
  • gra biznesowa – „Weryfikacja reklamy polskich szkół wyższych na podstawie druków ulotnych” i Gry Strategiczne Organizowane Dla Kierowników Projektów i „Pojęcie dzihadu.Zjawiska dzihadu we współczesnym islamie. Źródła doktrynalne i cele polityczne”
  • symulacja decyzyjna – „Sadyzm. Współczesna recepcja filozofii Markiza de Sade na przykładzie filmu” oraz „Cyganie w Polsce. Problematyka historyczno – kulturowa a współczesność”
  • gra decyzyjna – „O jedności Europy na danych źródłowych z ocenianych tekstów Jana Pawła II” oraz „Filmowe i teatralne adaptacje powiesci Michała Bułhakowa Mistrz i Małgorzata”
  • gra decyzyjna – „Stereotypy kobiet i mężczyzn w reklamie w Polsce i Stanach Zjednoczonych” oraz „Psychologiczne i kulturowe mechanizmy przekazów reklamowych”
  • gra strategiczna : „Miłość w latach 1937-1945 na podstawie dostępnych utworów literackich” oraz „Czy seks sprzeda wszystko? Erotyzm w reklamie”
  • symulacja decyzyjna : „Jiri Menzel jako adaptator literatury Bohumila Hrabala” i „Tadeusz Kantor indywidualność osobowa i twórcza”
  • symulacja komunikacyjna – „Prawo do ochrony życia w Polsce na tle europejskim” oraz „Oscar Wilde – główny przedstawiciel dziewiętnastowiecznego Londynu”